voorbereiding - Reisverslagen van Tamara de Graaf - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslagen van Tamara de Graaf - WaarBenJij.nu
voorbereiding

Nou we hebben dinsdag te horen gekregen dat het rond is en dat het bijna gaat beginnen.
17 augustus moeten we om 17:00 voor het eerst op de stageplaatsen zijn. 18 augustus gaan we dan echt beginnen.
Super zenuwachtig. ben nu al bezig met alles klaar maken. wat moet ik mee, wat moet ik nog halen. nog 6 weken en ik moet al beginnen. ik ben soms al een stresskip maar nu al helemaal.

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2014

Bijna beginnen met inpakken
Tamara

Hallo ik ben Tamara, ik ben 18 jaar oud en ik ga voor een half jaar stage lopen in Duitsland :D Dit ga ik doen in Bielefeld op de spoedeisende hulp. Samen met 5 andere klasgenoten ga ik dit avontuur aan. Willen jullie meer over mij horen volg dan mijn reisverslagen

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1386

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 23 Januari 2014

voorbereiding

Landen bezocht: