Bijna beginnen met inpakken - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Tamara Graaf - WaarBenJij.nu Bijna beginnen met inpakken - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Tamara Graaf - WaarBenJij.nu

Bijna beginnen met inpakken

Door: Tamara

Blijf op de hoogte en volg Tamara

02 Augustus 2014 | Nederland, Emmeloord

Nou alles is bijna compleet. veel dingen gehad voor mijn verjaardag dus we kunnen bijna gaan inpakken. Het komt nu wel erg dichtbij hoor. De laatste dingen worden afgerond, nog even naar school over een paar dagen om wat dingen op te halen en te regelen en dan gaan we zondag 17 augustus toch echt op reis.
Soms droom ik ervan dat het al zover is, dat ik mijn tas niet hoef in te pakken. het geluk is, is dat we met de auto gaan en dus niet hoeven te denken aan de 20 kilo bagage die maar mee mag. nee alles mag mee :D wat wordt ik daar blij van.
Nou nog wel geteld 15 nachtjes slapen en dan is het zover :D

  • 02 Augustus 2014 - 22:29

    Lisa:

    yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

  • 24 September 2014 - 16:38

    Henk:

    Goed verhaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Hallo ik ben Tamara, ik ben 18 jaar oud en ik ga voor een half jaar stage lopen in Duitsland :D Dit ga ik doen in Bielefeld op de spoedeisende hulp. Samen met 5 andere klasgenoten ga ik dit avontuur aan. Willen jullie meer over mij horen volg dan mijn reisverslagen

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 748
Totaal aantal bezoekers 1383

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 23 Januari 2014

voorbereiding

Landen bezocht: